drobislamia
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

softcare

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بتحب الروشنه والهزار طب ادخل وقووووووول رايك وشوووف انت تبع اي صنف من الfun

كاتب الموضوعرسالة
slwan
مشرف مميز
slwan

المساهمات : 44

بتحب الروشنه والهزار طب     ادخل وقووووووول رايك  وشوووف انت تبع  اي صنف من الfun Empty
مُساهمةموضوع: بتحب الروشنه والهزار طب ادخل وقووووووول رايك وشوووف انت تبع اي صنف من الfun   بتحب الروشنه والهزار طب     ادخل وقووووووول رايك  وشوووف انت تبع  اي صنف من الfun Icon_minitimeالإثنين أبريل 14, 2008 7:13 am

السلام عليكم انا حبيت اضيف جو من المرح والضحك علي كم من في المنتدي علشان كده ياااااااااااااريت تشركوني في الموضوع ده وياااااااااااااااااريت اشوف الردود والتعلقيات سواء الحلوة او التعليقات الاذعه Wink Wink
ومن غير تطويل انا عاوزه اعرف راي كل واحد في الروشنه والهزار بين الشباب و بعضهم وبين البنات وبعضهم وبين الاتنين خاصه في funوان شاء الله انا هقول راي في الاخر وححاول انه يكون شامل الfun الحلو الا ما يخليش حد يضايق منك ولا تجرحه

النهارده بقي هنكلمكم عن موضوع جديد ياريت يكون ممتع ليكم موضوعنا النهارده هو: ومن الـ fun ما قتل. بجد
مش هزار. ساعات بنعمل حاجات علي سبيل الـfun والروشنة وبعدين نكتشف إننا ماشيين في طريق خطير جداً وعلي الرغم إن أوله والع إلا إن آخره عتمة..
خدوا عندكم ...
في fun تقيل علي القلب وممكن يخليه يهنج وساعات ما ينفعش حتي تعمل له ريستارت ...
وفيfun ممكن يخللي وشك يكرمش .... ولسه ما اخترعوش مكواة تفرده تاني ...
وفي fun وفي fun ...
يبقي مش كل الـ fun جميل ....

بتحب الروشنه والهزار طب ادخل وقووووووول رايك وشوووف انت تبع اي صنف من الfun
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-